Kategorie: Software, multilicence UJEP: Porovnání verzí
mBez shrnutí editace |
mBez shrnutí editace |
||
| Řádka 78: | Řádka 78: | ||
[[Image:A15.png|762px|Ukázkový soubor]] | [[Image:A15.png|762px|Ukázkový soubor]] | ||
[[Image:A16.png|762px|Ukázkový soubor]] | |||
Verze z 1. 9. 2025, 12:01
Celouniverzitní multilicence
Centrum informatiky dále zajišťuje níže uvedený software pro zaměstnance UJEP:
Produkty
Microsoft (MS Select)
Adobe
objednává Centrum informatiky na základě písemné objednávky pořízené v systému IMIS - Nákup SW.
Stručný postup objednání SW
- Zjistíme si cenu objednávaných produktů.
- Zadáme objednávku klasickou v IMIS na pokrytí nákladů vázaných na zdroj financování. Pozor, je nutné pokrýt výdaje i s DPH.
- Až bude schválena objednávka, zadáme objednávku v IMIS v záložce „Nákup SW“ a uložíme.
- Poté obdržíte email s výzvou ke sjednání termínu instalace.
- Poté Vám bude zaslána faktura, dodací list a potvrzená objednávka přes „Likvidační list“ v imisu ke schválení k proplacení.
Detailní metodika - objednávka SW Adobe
1) Najdeme si požadovaný produkt s odhadovanou cenou bez DPH, která bude účtována podle kurzu platného ke dni fakturace.
- Domů > Nákup SW > SW Nabídka produktů CI
- Vyberte „Typ sw:“ a Platnost vyplňte „C“ (znamená často objednávaný produkt) a dejte „Filtrovat záznam“.
- Pokud požadovaný produkt není v seznamu, sepište dotaz na e-mail: sekretariat.ci@ujep.cz
2) Nyní je potřeba zadat klasickou objednávku v IMIS na pokrytí nákladů vázaných na zdroj financování. Pozor, je nutné pokrýt výdaje i s DPH a doplnit číslo rámcové smlouvy. Tuto objednávku elektronicky schvaluje příkazce a správce určené zakázky.
- V IMISu klikněte na záložku „Objednávky“ – každý můžeme mít jinak seřazené záložky, je potřeba dohledat tuto konkrétní.
- Po prokliku „Objednávky“ se zobrazí volba „Nový záznam“, ten zvolte.
- Vyplňte první záložku v objednávce „Hlavička“.
|
Zde vyplňte dodavatele pro Softwarové produkty ADOBE – aktuálně společnost Quentin, spol. s r. o./ IČO: 64576507 Při objednávkách je vždy NUTNO UVÉST číslo smlouvy 2025/00531. Každá objednávka s hodnotou nad 50.000,- Kč bez DPH podléhá uveřejnění v registru smluv MVČR. |
- Vyplňte druhou záložku v objednávce „Položkový rozpis“.
- Vyplňte třetí záložku v objednávce „Zdroje“.
- Po vyplnění klikněte na „Uložit záznam“
- a poté na „odeslat ke schválení“.
3) Až bude schválena objednávka, viz. Bod 2), zadáme objednávku v IMIS.V záložce „Nákup SW“ a uložíme.
- V IMISu klikněte na záložku „Nákup SW“ – každý můžeme mít jinak seřazené záložky, je potřeba dohledat tuto konkrétní.
- Po prokliku předešlého bodu se zobrazí volba „Nový záznam“, ten zvolte.
- Otevře se nové okno „Specifikace SW k objednávce (pro CI) režim vložení“
Centrum informatiky zajišťuje:
- produkty Novell pro provoz file serverů součástí a provoz poštovního serveru GroupWise (klient novell sítě, klient GroupWise),
- Antivirový systém ESET, licence na aktivní PC v majetku UJEP,
- Správce IT - přehled SW licencí a hardwaru, licence na aktivní PC v majetku UJEP,
- Obslužný sw pro centrální servery a informační systémy.
Centrum informatiky koordinuje multilicenční nákupy dalších produktů dle aktuálního zájmu.
Centrum informatiky zajišťuje správu a upgrade celouniverzitních informačních systémů UJEP .
Tato kategorie neobsahuje žádné stránky či soubory.





