Kategorie:Hardware - objednávky dle RS

Z Centrum Informatiky
Přejít na: navigace, hledání

Pracovník IT se s vámi poradil ohledně požadovaného zboží a poslal soubor s informacemi pro dodavatele. Tento soubor pochází z webové stránky denis.ujep.cz, kde najdete seznam zboží, ceny včetně DPH a technické specifikace. Jde o standardní objednávku, při které je třeba vyplnit správné údaje o firmě, číslo smlouvy a doplnit kódy zboží.

Pokud v návodu uvidíte symbol “>>”, znamená to, že máte stisknout tlačítko. Text, který je zvýrazněný, vyplňte do daného pole – jsou to data k rámcové smlouvě na zajištění dodávek IT vybavení pro UJEP.

Otevřete svůj internetový prohlížeč a do řádku, kde obvykle píšete webovou adresu (URL), napište: imis.ujep.cz

Standardně se přihlaste do IMISu.

>> Objednávky >> Nový záznam, vyplňte:

Záložka Dodání a zaplacení:

Dodavatel - ENGEL s.r.o., Mikšíčkova 1129/44, 615 00 Brno, IČ: 46979727

Kontaktní osoba - kdo bude přebírat dodávku od kurýra

Místo dodání - kam má dodat zboží dopravní společností, např. pro Loby MFC - Podatelna vyplníte "Pasteurova 3544/1, Ústí nad Labem" atd.

Způsob dopravy - kurýr

Smlouva - 2024/00228 (Rámcová dohoda na zajištění dodávek IT vybavení pro UJEP)

Zpráva pro dodavatele - Zde zkopírujte ze souboru, text pod -------------------------, příklad:

ID smlouvy: 26910178 Kontakt na zpracovatele (IT technik): denis@ujep.cz Identifikátor, počet N02,1; D02,1; -Konec-

Termín dodání - vyplňte +21 dní, protože od potvrzení technikem mají na dodání 14 dní. Proces potvrzování může nějaký čas trvat.

Záložka Položkový rozpis:

Buď máte možnost rozepsat každou položku samostatně. Ceny zadávejte PŘESNÉ na halíře, jsou konečné včetně dopravy. Firma nesmí tyto ceny překročit.

Nebo jednoduše, do pole označeného jako “Položka” napište: „Objednávka HW, viz. DODEJTE“, 1 ks, celkovou cenu ze souboru, a to s DPH PŘESNĚ na halíře.

U obou způsobů zadání položkového rozpisu NEZAOKROUHLUJTE CENY – MUSÍ BÝT PŘESNÉ. Jakou formu volit - zde se držte aktuální směrnice, příkazu vedoucího či doporučení EO.

Záložka Zdroje: Běžný postup - zde zvolte zdroj finančního krytí.

Přílohy:

>> Přílohy, Přidat přílohu Klikněte na tlačítko “Vybrat soubor”, poté vyhledejte a vyberte soubor, který jste obdrželi od IT pracovníka. Poté potvrďte v dialogovém okně. Tento krok není nutný, ale poskytuje schvalovateli podrobnější informace o objednaných položkách.

>> Uložit záznam Nezapomeňte kliknout na ULOŽIT ZÁZNAM A POTVRDIT - v systému se potvrdí, že byl soubor nahrán, jinak se nepřiloží.

>> Předat ke schválení

Až bude objednávka schválena a vygeneruje se i číslo objednávky, začínající na 22xxx:

>> Akce, Tisk a zvolte výstup do PDF.

Zašlete objednávku PDF na adresu: zakazky@engel.sro.cz

Technik potvrdí, že zboží odpovídá technické specifikaci a následně je distribuováno.

Tato kategorie neobsahuje žádné stránky či soubory.