Kategorie:Přístupový systém K4 - ČKD
POTŘEBUJI NASTAVIT PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA...
Napište na adresu k4@rt.ujep.cz - uvidíme, zda pro Vás můžeme něco udělat.
NEFUNGUJE MI KARTA, co mám dělat?
- jste stále ještě student či zaměstnanec UJEP? Pokud ne, tak se nedivte :)
- reaguje karta u čtečky či nikoli? Pokud nereaguje, zkontrolujte, zda není mechanicky poškozená (nalomená, ohnutá, děravá). Pokud reaguje, ale dveře se Vám neotevřou, pak nemáte buď oprávnění, případně nemáte kartu zrevalidovanou.
- nemáte náhodou kartu v peněžence? Pokud ano, pak se vám mohou bez problému překrýt čipy z jiných karet, a tím pádem vznikne nesmyslný čip. Čtečka vás tedy nepustí i když máte oprávnění. Pokud si tedy chcete být jisti funkčností karty, kartu si VŽDY VYNDAVEJTE Z PENĚŽENKY.
- pokud jste student, máte kartu zrevalidovanou? Pokud ne, tak se podívejte na stránky KAS - kartový systém, průkaz studenta/zaměstnance UJEP,ISIC, případně se zastavte v kanceláři KAS, kde Vám rádi pomohou.
CO TO JE REVALIDACE KARTY?
Revalidace karty je určena pouze pro studenty. Revalidací karty se rozumí prodloužení platnosti karty o další akademický rok. V případě, že máte studentskou kartu, je revalidace zdarma, v případě ISIC karty je revalidace zpoplatněna.
JSEM ZTP nebo ZTP/P - mám nějaké usnadněné přístupy?
Jako ZTP nebo ZTP/P si můžete zažádat o povolení vjezdu do areálu Kampusu (kde můžete pak parkovat na vyhrazených místech) + o nastavení zvláštních přístupových oprávnění, které Vám usnadní pohyb nejen po areálu Kampusu, ale např. i po budově Hoření 13. Pokud jste ZTP nebo ZTP/P, zastavte se ve 2. patře budovy MFC / zvonek Přístupový systém K4, kde Vám budou po předložení platného studentského (či ISIC) průkazu + průkazu ZTP či ZTP/P podány instrukce a nastavena veškerá oprávnění. Informace o bezbariérovém přístupu naleznete zde: Bezbariérový přístup
Tato kategorie neobsahuje žádné stránky či soubory.