Kategorie:Přístupový systém K4 - ČKD

Z Centrum Informatiky
Přejít na: navigace, hledání
POTŘEBUJI NASTAVIT PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA...

Napište na adresu k4@rt.ujep.cz - uvidíme, zda pro Vás můžeme něco udělat.

NEFUNGUJE MI KARTA, co mám dělat?
  • jste stále ještě student či zaměstnanec UJEP? Pokud ne, tak se nedivte :)
  • reaguje karta u čtečky či nikoli? Pokud nereaguje, zkontrolujte, zda není mechanicky poškozená (nalomená, ohnutá, děravá). Pokud reaguje, ale dveře se Vám neotevřou, pak nemáte buď oprávnění, případně nemáte kartu zrevalidovanou.
  • nemáte náhodou kartu v peněžence? Pokud ano, pak se vám mohou bez problému překrýt čipy z jiných karet, a tím pádem vznikne nesmyslný čip. Čtečka vás tedy nepustí i když máte oprávnění. Pokud si tedy chcete být jisti funkčností karty, kartu si VŽDY VYNDAVEJTE Z PENĚŽENKY.
CO TO JE REVALIDACE KARTY?

Revalidace karty je určena pouze pro studenty. Revalidací karty se rozumí prodloužení platnosti karty o další akademický rok. V případě, že máte studentskou kartu, je revalidace zdarma, v případě ISIC karty je revalidace zpoplatněna.

JSEM ZTP nebo ZTP/P - mám nějaké usnadněné přístupy?

Jako ZTP nebo ZTP/P si můžete zažádat o povolení vjezdu do areálu Kampusu (kde můžete pak parkovat na vyhrazených místech) + o nastavení zvláštních přístupových oprávnění, které Vám usnadní pohyb nejen po areálu Kampusu, ale např. i po budově Hoření 13. Pokud jste ZTP nebo ZTP/P, zastavte se ve 2. patře budovy MFC / zvonek Přístupový systém K4, kde Vám budou po předložení platného studentského (či ISIC) průkazu + průkazu ZTP či ZTP/P podány instrukce a nastavena veškerá oprávnění. Informace o bezbariérovém přístupu naleznete zde: Bezbariérový přístup


Zpět na Přístupový systém K4

Tato kategorie neobsahuje žádné stránky či soubory.